Ревитализант (присадка) для дизельного двигуна Присадка для відновлення дизельного двигуна -
Присадка в масло для дизеля Призначений для захисту від зносу і відновного ремонту дизельного двигуна без його розбирання. Формує на поверхнях пар тертя нове металокерамічне покриття (деталі двигуна нарощують в обсязі, відновлюють свою геометрію). Відновлює і захищає від зносу тертьові деталі циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів Значно знижує витрату палива (до 30% на холостому ходу) Підвищує до номінального тиск масла в системі Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість Знижує рівень шумів і вібрації в 10 разів Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази Захищає двигун від негативних наслідків холодного пуску Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку масла до 300 км В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантовано буде служити в 2-4 рази довше. Застосування Обробка двигуна з об'ємом масла 3-10 літрів: Видавити вміст однієї туби в маслоналивную горловину двигуна, прогрітого до робочої температури Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин Подальша експлуатація автомобіля в штатному режимі повторити процедуру через 100-250 км проводиться ще через 100-250 км у тому ж порядку Примітки Масло до закінчення обробки змінювати не рекомендується Нові двигуни з пробігом з початку експлуатації до 20 000 км обробляти в один прийом Обробка вважається закінченою при пробігу не менше 1500 км Можлива обробка на холостому ходу (4 години еквівалент 200 км пробігу) Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, однак, якщо механізм (двигун), знаходиться в критичному стані (знос 100%), необхідно замінити зруйновані деталі Основні характеристики металокерамічного покриття: Мікротвердість 750 кг/мм2 Висока корозійна стійкість; Шорсткість Rа до 0,06 мкм Захисне покриття активно протягом 60 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка. Дозування: Обсяг маслосистеми двигуна, л 3-10 11-20 21-30 Кількість туб (9 мл), шт. 3 6 9 Схема обробки за етапами 1+1+1 2+2+2 3+3+3 Туб для нових двигунів 2 4 6 Можливості У процесі експлуатації двигуна найбільш схильні до зносу циліндро-поршнева група в районі верхньої мертвої точки, деталі газорозподільного механізму (кулачок штовхач), підшипники ковзання колінчастого і розподільного валів. Містить ревіталізант будівельний матеріал, який компенсує знос цих деталей. В результаті ревіталізації на поверхнях пар тертя формується нове багатофункціональне градієнтне покриття з набором необхідних службових характеристик і напружених станів. Деталі двигуна нарощують в обсязі, повертають ті самі сотки і десятки, які були загублені, зношені в процесі експлуатації. Це ефект ремонту. Отримане покриття володіє унікальними властивостями: значною міцністю, високою корозійною стійкістю, низькою шорсткістю. Після ревіталізації деталі двигуна гарантовано прослужать в 24 рази довше. Це ефект захисту від зносу. В результаті ревіталізації двигуна значно зростає і вирівнюється компресія в циліндрах, скорочується витрата палива, збільшується прийомистість і накат автомобіля, відновлюються робочі поверхні качають вузлів маслонасосів, валів і вкладишів (підшипників), дзеркал циліндрів, усувається еліпсність. Двигун працює тихо і без вібрацій. Завдяки ревіталізації його завжди можна підтримувати в ідеальному стані. Упаковка туба, блістер 9мл, артикул XA 10102 балон аерозольний, блістер 10 мл, артикул XA 10602 3 туби комплект, блістер 27 мл, артикул XA 10202